.

23. oktober 2008

ye, ye. Wha's up?

Idag har det vært en skikklig chill dag. Skulle egentlig vært på skolen og jobba med polen - proskjektet, men var greit for læreren min at jeg gjorde det hjemme! :D
Har skrivd 15 sider nå, og skal være på maks 30 så jeg er vell kommet godt igang nå, håper jeg. hmm, og ja! er to sider med klær osv jeg har lyst til å bestille fra når jeg får penger. Det er
www.riverisland.com
og
www.missselfridge.com
. Masse søte og fine klær jeg har lyst på derifra, spesielt fra River island. og er en kjole fra Gina Tricot, har sååå lyst på den. Men kommer meg ikke til Sandvika / oslo , der er det nærmeste stedet for meg de har den.
Hva har du gjort idag?

9 kommentarer:

Siri sa...

den kjole er fantastisk!

Andrea sa...

Vel, de har den kjolen fra Gina Tricot på nettbutikken deres da :) Du kan jo kjøpe den der? ^^https://www.ginatricot.com/no/#/product/24934142

Emma Adeline sa...

Janne, du janne! :)

Hvis du vil så kan jeg kjøpe den for deg denne helgen hvis jeg får med penger av deg? Skal nemmelig inn til Oslo og farge håret. :

Anonym sa...

elsker å få jobbe med ting hjemmefra, bortsett fra at ting ofte ikke blir gjort osv

Mira sa...

Ja, den kjolen er fin og du kan jo kjøpe kjolen på nettet?

Line og baby❤ sa...

Den kjolen er herlig! prøvde den i helgen, og satt som ett skudd :D

Karoline sa...

åhh.. den kjolen er så nydelig.. idag har jeg vært på skolen til en forandring..haha<3

Renate sa...

Den kjolen er kjempe fin!
Idag har jeg bare ryddet og slappet av:)

Tuppene sa...

Var og så på den hvite kjolen fra gina i går- den er så utrolig fin! Dessuten innom river island og miss selfridge forrige uke.. De har utrolig mye fint altså!! Genialt at de har nettbutikk da!