.

25. oktober 2008

høst/vinter mote 2008.

Vel av hva jeg har fått med meg er det dette som er inn i høst/vinter:
- Winter florals , ikke så kult.
- Chain Link , kult.
- Power shoulders , ikke kult.
- Slouchy Slacks , litt kult.
- Decorative Tights , kult.
- Thigh-High Boots , kult.
- Panda Eyes , kan være kult på noen.
- Lace Lbds , hva er det?
- Sexy Sixties Hair , søtt/kult.

det er hva jeg mener da ;D og fargene er jo; Lilla, brun og svart. og det som er digg med vinteren og høsten er at luer og skjerf er inn igjen. Syntes det er så kult med en litt stor lue til et antrekk jeg :D

Dette bare fant jeg på nettet så vet ikke om alt stemmer like bra, følger ikke alltid med på hva som er inn, men litt har jeg da fått med meg ;D hehe.

Så hva er din favoritt klesplagg som er inn nå?


Og haha, strøm gikk akkurat hos meg. Jeg skvatt. satt på datan, så ble det helt mørkt, så mørkt at jeg så ikke en shiiit. ;O haha, det blåser så sinnsykt ute, er vel derfor. :P

6 kommentarer:

Emma Adeline sa...

av disse: Lace Lbds. :)

Terese sa...

Helly hansen jakka mi. Ikkje det at det er så inn, men på vestlandet regna det!;)

Anonym sa...

aw, så bra du liker bloggen min ! kjempekoselig å få sånne kommentarer :*

Anonym sa...

liker at strikkede cardiganer og sånn er inn, jeg er ikke superopptatt av hva som er in da. går med det jeg liker

Elisabeth sa...

Samme her. Går for det meste i det jeg liker. Følger jo litt med, men er ikke heelt mote-fiksert. Du har forresten veldig bra blogg, Janne ;*

Janne sa...

Ja, slik er jeg og. Følger ikke helt med, men litt. :) går heller i det jeg vil.

neh, men takk da! :D

;*