.

22. oktober 2008

Diva, men morsom.

Jeg må legge ut noen videor fra youtube som er så morsomme fra Chris Crocker. Haha, vi snakka om han på skolen idag. Jeg syntes han er litt kul jeg. Han er veldig gay, og litt overdrivi diva noen ganger, men det er liksom bare han så det er morsomt. Noen av meningene hans er jeg faktisk enig i og. Men har dere merka, han snakker litt rart?
Video 1. her er han faktisk ganske pen som jente.
Video 2. Den er morsom, han synger så stygt her.
Video 3. Han er litt gæren der, diva!

12 kommentarer:

Elisabeth sa...

Han er kul!

Og ja, han var pen som jente på den øverste videoen ;o

Nicholas sa...

Haha, han er ganske fet. xD Menneh, hvor er den videoen med mora og broren? :o

Kristine sa...

han er kul, men ufattelig sæær :p

Christina sa...

Haha, han er litt rar da men :P

Janne sa...

Ja, han er sær og litt rar ja ;P

Emelie sa...

Han er helt syk da, haha!:P men han er jo kjempe pen<3 ser skikkelig bra ut når han har ordna seg:D

Tuppene sa...

Haha.. morsom fyr!

Shelly sa...

Haha, jeg elsker ham
Han er utrolig funney;)

En veldig spesiell person indeed.

Fin blogg btw! :)

Anonym sa...

han der altså. tar helt av

Karoline sa...

Lord, I love that guy(gay) <3

Shelly sa...

Tusen takk for det, håper du får en fin dag :)<3

Anonym sa...

Haha, han er bare så bra ! :-D
Får max latterkrampe av videoene han x]

Du har kjempe fin blogg Janne ! ^^