.

29. oktober 2008

sånn greie fra Elisabeth :D

DIVERSE:

1. Har du vært i noe forhold dette året? Nei.
2. Har du feiret bursdagen din enda? ja.
3. Kysset to personer på en kveld? hm, sikkert :)
4. Vært på en diett? Nei, ikke som jeg husker ihvertfall.
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? det tror jeg nok ja.
6. Vært utenlands? Ja.
7. Hva tenker du på nå? litt forksjellige.
8. Klemt noen i dag? Ja, flere :D
9. Sovet i en annens seng? japp da.
10. Fått en jobb? Nei.
11. Gjort noe du har angret på? Jaa.

SISTE:

1. Den siste personen du ga en klem? Emilie.
2. Siste personen som ringte deg? Mamma.
3. Når var siste gangen du følte deg dum? I stad.

FAKTA:

1. Hjemby? sted, Geithus.
2. Alder? 15, 16 om 5 mnd :D
3. Frisyre? Blondt, halvlangt.
4. Øyefarge? Blågrå.
5. Høyde? 1.70.
6. Humør? Sliten / trøtt.
7. Hvor vil du helst være? på rommet mitt.
8. Hva var det siste du drakk? Brus

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:

1. Har du noen gang vært forelsket? mhm.
2. Tror du på kjærligheten? Ja.
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Mhm.
4. Har du noen gang knust noens hjerte? vet ikke.
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei.
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Ja!
7. Er du redd for forpliktelser? tror nok jeg er litt det ja.
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? nei.

FØLELSER:

1. Savner du noen akkurat nå? Ja.
2. Er du lykkelig? nai.
3. Spiser du noe nå? Tyggis.
4. De siste ordene du sa til pappaen din: er det greit?
5. Siste sangen du sang: Tenicious D - fuck her gently
6. Den siste tingen du lo av: en gammel sang.
7.Den siste tingen du sa: Hade, vi snakkes da.
8. Den siste personen du gråt for: Mamma eller Emilie tror jeg.
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå: et bilde hvor det står: they are not you.
10. Setning du bruker mye: shit, gaad, herregud.

HAR DU NOEN GANG:

Sagt: "Jeg elsker deg": Ja.
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå: husker ikke jeg.
Framtidig datters navn: Louise
Framtidig sønns navn: charlie? hmm, jeg vet ikke.
Hva har du på deg når du sover? pysj som regel.

og jeg regner med jeg skal gi denne videre så da gir jeg den til Nicholas! :D

og jeg vil ha med et bilde, ellers blir innlegget så kjedelig. Haha, det er genialt, men ekkelt!

og videon fra igår kommer imorgen! ;D

2 kommentarer:

Ingvild sa...

utrolig genialt bilde!
jasså hansen, kysset to på en kveld? ;*

Nicholas sa...

æææææææsj :(