.

31. oktober 2008

Søt-søtinger.


Ja, endelig fikk jeg lagt opp videon! Dette er fra onsdag første dagen det kom snø, og se hvor glad Ingrid og Ingvild ble :D hehe, søtinger det.

Idag har jeg ikke noe spesielt å skrive om, men kan anbefale dere å høre på Dunderbeist. Jeg syntes de har så kule sanger og vokalisten synger veldig kult og de er norske :D. Legger ut en video av den mest kjente sangen dems, selvom de ikke er så veldig kjent enda. Den er kul.
Dunderbeist - Introducing.
.

Nå er jeg ENDELIG ferdig med polen-proskjektet, leverte det på skolen idag. Yes, yeeees sier jeg bare. Finito :D er så glad det er ferdig. gaad, det var kjedelig og skrive så mye, selvom det er litt spennende og lese om krigen.

Nå skal jeg bare sløve resten av dagen, muligens en tur til Ingvild også en tur på gospelen, se om det er noe liv der ikveld da :D

Det ble vist litt lengre innlegg enn jeg hadde trodd, jeg hadde vist litt og skrive om! Haha, jeg er så rar, det er ikke til å tro.
Japp da, hva skal du ikveld, er jo halloween og greier!? :P

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, snø <3 :D