.

28. oktober 2008

min dag og SNØ :D

Jeg hadde planglagt hva jeg skulle skrive om idag, men nå. Nå er det glemt, så får bare ta det som kommer opp i hodet mitt nå. Haha, beklager jeg er et surrehue.

Min dag idag:
07:10. står jeg opp, går og ordner meg, spiser, går til bussen.
08:30. kommer bussen, kjører til skolen.
09:00. skolen starter. timer, frimnutt, time.
11:25. Storefri, og vet du hva? Det snødde idag! :D Kan tro vi ble glad, spesielt Ingvild, Ingrid og jeg. (har film, skal legge ut snart). Det var ikke mye snøen som kom, men det var mye nok til at man så det snødde, varte lenge gjorde det heller ikke men men, det var koselig.
13:10. ellerno, henta mamma meg, var ikke noe iform idag. Når jeg kom hjem lagde hun vafler til oss, mhh, nam ^^ Så gikk jeg for å jobbe videre med polen-proskjektet, men ble til at jeg satt og snakka med koselig folk på msn. Men til min store forbauselse fikk jeg faktisk gjort litt!

Nå sitter jeg og slapper av, skal snart ned til min søte nabo Mari. Hun lurte på om jeg ville være med og bade i stampen hennes, og det vil jeg gjerne.:D

Så hvordan har DIN dag vært? :)

3 kommentarer:

Karoline sa...

Håper virkelig at jeg er en av de koselige folkene altså! Hihi. Neidaa! Men min dag har vært veldig bra den også! :)

Magnuss sa...

i dag har jeg... hmm. våknet. kjøpte en kaffe, kavet meg gjennom snøfokk og kald vind hjemover, iført converse og minimalt med klær. så, snøen hater jeg!:P hehe. men måtte ta bilde av den sjæl da:P og resten av dagen har jeg drikket kaffe og hørt musikk:)

Andrea sa...

miin dag har vært skikkelig kald! digg though
ellers har jeg vært på skolen, hatt 2 og en halv time fri midt på dagen o.O og vært hjemme! haha :D