.

27. oktober 2008

utdannig og slikt.

Ja, skulle blogge igår, men det gjorde jeg vist ikke.
Men så fritt vilt, utenom slutten. Den var bra, men litt lik den første så syntes 1'rn er bedre! :D

Så idag har jeg vært på skolen, og når jeg kom hjem passa jeg på Malin(søskenbarnet mitt) også kl.18:00 var det yrke - og utdanningsmesse på Smu. En annen ungdomskole i nærheten der jeg bor. Var gøy på begynnelse, gikk bare og surret. Men etterhvert så snakket vi litt med de som var der som skulle fortelle om forskellige yrker, og vite litt mer om ting, som var meningen! :D hehe.
Snakket med en flyver, båtman, psykolog, prest, BI-dame, journalist også husker jeg ikke mer. Men jeg aner ikke hva jeg skal bli jeg. Er så vanskelig valg, gaad. Man skal liksom gjøre det valg som har noe å si på resten av livet, ikke rart det er vanskelig. Jeg vet ihvertfall at jeg vil tjene bra penger. ehm, hvem ønsker ikke det? :D

Har du bestemt deg enda?

og siden et innlegg uten bilde er kjedelig, så slenger jeg med et bilde Ingvild tok av meg når vi var og så på fotballkamp på Tangen(vikersund). Jeg liker ikke bildet, ser ut som en mann -.- Men det var det første jeg fant så. whatever.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Janne, du ser aldri ut som en mann :)

Nopes, jeg aner ikke hva jeg vil bli. Ble nesten bare mer forvirra etter messa i kveld. Men som du sa, jeg vil tjene bra med penger!

Mira sa...

Så søt du er :) Jeg er 21 og har ikke bestemt meg enda. Er ikke lett.

Mira sa...

Ja, det er det :) Fra Comme des Garcons for hmvisningen :D

Karoline sa...

Syns det bildet var kjempe fint jeg! Hihi :)