.

20. oktober 2008

Ja, det ble det Sophia Bush som dere syntes er den penest. Og jeg må si meg enig.
Herregud, så på dama. HU er sykt pen, og jeg er virkelig missunelig på henne!

Nå har jeg akkurat hatt besøk av Emilie. Det var veldig gøy, vi satt på msn/nettby/facebook som vanlig + at vi hørte på mange gamle sanger som vi hørte på når vi var små - F.eks: Toy Box - tarzan and Jane , Vengaboys - shalalal og mange andre. Men jeg må legge ut den her, den er så morsomt. Den hørte vi også masse på når vi var små. hahaha, at det går ann :D

7 kommentarer:

Lene sa...

hun er drit pen! kunne ha drept for hennes utseende. one tree hill <3

Åshild sa...

Sophia Bush er nydelig! Hun ser så bra ut uansett hva hun gjør :)

Magnuss sa...

ja, hun er pen. men jeg er penere;) tihi!

Anonym sa...

HAHA, DET VAR KJEMPEGØØØY

Janne sa...

Anonym: var det ironisk?

kinehelene sa...

Sophia Bush er helt utrolig pen! :)

Ingvild sa...

guuuri, den sangen husker jeg :d
hahaha