.

21. oktober 2008

Anbefaler deg og titte innom.

Da tenkte jeg og anbefale to blogger som jeg liker igjen. Hmm, egentlig så er det en del som har bra blogger, så jeg skal ikke ta noen jeg har tatt før så denne uken syntes jeg Emma og Magnus er de beste!

Emma: Skulle ønske hun oppdaterte oftere, men når hun gjør det har hun alltid noe interrisant og lese om, og hun skriver veldig bra. Jeg har ikke valgt Emma sin fordi vi er gode venner (tror jeg) men fordi jeg rett og slett syntes den er bra! :D
Ta en titt du og. :D
Magnus: Skulle ønske også at han oppdaterte oftere for han skriver også ganske bra og han skriver en del så er mye og lese, og det liker jeg. Han har også veldig bra stil! :D
Får vel slenge med et bilde av de da:

3 kommentarer:

david santos sa...

Beautiful posting!
Nice photos and pretty colors!
Congrats!

Emma Adeline sa...

Tusen takk! ja må nesten oppdatere oftere - men det må søte lille du også :)

Syns du har oppdatert oftere i det siste.

Kan ikke beskrive hvor glad jeg blir, Janne! tyt ty tytytytytyty

Magnuss sa...

ntåw. så koselig!:) skal oppdatere oftere;)