.

19. oktober 2008

Hvorfor er det sånn noen ganger? At når du vet at du ikke kan få det, så jobber du for det, men med en gang den andre parten viser interesse for deg, så blir det totalt rollebytte.Da er det pluttselig du som skal være for bra for han. Jeg tviler på at mange kjenner seg igjen, men for meg så er det virkelig motsetninger som jeg tiltrekkes av.Med en gang jeg får det som jeg vil og det ikke er noen utfordringer lenger, så har jeg en tendens til å gi opp, med mindre han virkelig har satt spor… da trenger jeg ingen andre. Stod det på bloggen til Marie Amanda, men kjenner meg skikklig igjen idet.

Hva har du gjort idag?

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg kjenner meg også godt igjen! Det er noen få tilfeller det ikke har vært sånn.

Jeg har vært på skolen, og tenkte at jeg skal skrive litt på bloggen min nå. Helt ok dag :)

Martine :-) sa...

kjenner meg litt igjen :-) /

Emelie sa...

Jeg kjenner meg faktisk igjen der:) Er ikke alltid det er sånn, men jeg liker å streve for å få ting, og hvis jeg får det som jeg vil med en gang så kan det hende jeg ikke vil ha det alikevel. Hvis du skjønner;p ?