.

1. november 2008

Inlegg nr. 100! :D

Nå har jeg så lyst på nye klær, så når jeg får de tusen kr Ingvild skylder meg tror jeg at jeg skal bestille fra www.chicy.se, var masse fint der! :O
Gaad, som jeg trenger / har lyst på nye klær :D

Og koselig dag på gospelen, prata med noen venner om litt og fikk hilst på tre tyskere som er på besøk her. Det var gøy.

Men nå er jeg så trøtt jeg, så God natt!

Update: jeg må si en ting, jeg liker ikke folk som juger. Det er unødvendig, bedre å blir såra og vite sannheten med engang, enn å bli dritsur senere fordi noen andre fortalte deg den. Gaad, fucking liars.

og jeg må ha med bilder i innlegga mine ;D valgte det bildet av Mary-Kate,fordi bildet ser liksom litt sånn sorgfult ut samtidig som hun virker nysgjerrige på noe, vanskelig å forklare. Men bildet passet til hvordan jeg føler meg akkurat nå, og jeg liker det.

Ingen kommentarer: