.

4. november 2008

London

Jeg sitter nå og fryser, kaldt igjen idag og jeg hører på London Live, en engelsk radiokanal, hvorfor aner jeg ikke. Lasta ned real player og der var det mange radio kanaler og man kan høre på gratis musikk. :) Britisk er så kult, spesielt hvis små barn snakker det. Og skotsk og Irsk. Jeg har så utrolig lyst til å reise på London på shopping, ser helt herlig ut :D Det skal jeg uansett en gang i løpet av livet.

Jeg vet ikke om den ungen der er britisk eller ikke men den snakker utrolig søtt, haha- det er en morsom film :D aah, jeg smiler og ler litt hver gang jeg ser den, så søt unge da, herregud :D

9 kommentarer:

Magnuss sa...

guuuud så søt!:D:D

Magnuss sa...

GOOD!;D

Anonym sa...

Takk for respons ;) Haha, for en søt bebis!

Emelie sa...

Så søt! Måtte le:P

Karoline sa...

Gud så nydelig<3

Monica sa...

haha, morsomt :p

MaleneB sa...

søteste bebiss ever. verpesyk til tusen jeg nå!

Andrea sa...

naww, så søt!

Karoline sa...

Haha, så søt unge!