.

5. november 2008

bla,bla baaah

Sitter her og hører på musikk og laster ned, akkurat nå hører jeg på den nye sangen til Erlend Bratland - lost, den er veldig fin, søt!
Og jeg og Emilie hadde sånn gym-timer på skolen idag. Vi som leda gym timen for klassen, men halve klassen var borte på sånn annen ting så vi hadde få elever, noe som jeg syntes var bra. Jeg syntes det er så flaut å stå og fortelle folk hva de skal gjøre og kjefte / oppmuntre osv. Er jeg bare rar, eller er du slik og? Men vi fikk bra karakter syntes jeg, selvom opplegget ble litt surr. Jeg dro tidligere hjem fra skolen idag. Er så sliten om dagen (forkjøla tror jeg) også sovna jeg ikke før to inatt fordi Ingvild sov hos meg og vi "så" på valgkampen, og JA, BARACK OBAMA VANT, noe som du vet allerede, så jeg var ganske trøtt idag og. :D Så når jeg kom hjem la jeg meg først på sofa'n, men det var ikke noe godt å ligger der, så la jeg meg i senga og så på One Tree Hill. Elsker serien er så mye bra ordtak liksom, og handlingen - man kjenner seg så igjen.

Jaja, nå skal jeg bare gjøre lekser og slappe av resten av dagen. Hva skal du idag?Nå er jeg egentlig litt sulten, så stikker og spiser. Jeg hører nå på Philter - my french connection, veldig fengende musikk, liker den :D Blogges ;*

Update: husker du denne sangen? Hørte på den masse når den kom ut, helt glem den bort jeg..

2 kommentarer:

Ivana sa...

Det går mye bedre med meg akkurat nå.
Kan fortelle deg mer neste gang vi møtes eller noe.
Ble veldig personlig akkurat der og da,men vil ikke gå mer innpå det her på bloggen, hvis du skjønner.

Men ja, den boka til mk og ash MÅ jeg ha.
De er så nydelige på disse bildene. Til å dø for;p

Men så bra bloggen din har blitt nå.
Du er kjempe-flink! Håper vi ses snart da.
Tusen år siden sist :( Jeg snakket jo masse med broren din på festen til Linni sist. Han var kledd ut som Johnny Cash og greier. Hehe :)

Janne sa...

Ok, det er bra og høre.
Jaja, jeg skjønner det veldig godt!

Ja, den har jeg lyst på og :D

åh, syntes du? så hyggelig og høre.

Ja , en stund siden "( Håper vi ses snart. <3

Haha, ja :D