.

10. november 2008

Oliver bit my and it really hurts.. :p

Istad så beit Oliver meg. Auch ,jeg det gjorde vondt ass! ;O begynte å blø tilogmeg.
Haha, men samma. Savner sommeren litt jeg selvom jeg vil at snøen skal komme. Men sånn vær det er nå, regn og blåser, daa kunne det heller vært ordentlig vinter eller sommer.
Og i sommer kjøpte jeg meg jo Speilreflekscamera. Jeg har ikke fått brukt det så mye, for jeg vet ikke helt hvordan man bruker det hvis man skal ta skikklig fine bilder liksom, men her er noen jeg har tatt da, og et sommerminne;
Den ene pusen min, veldig trøtt. haha En random blomst i hagen. også legger jeg ved et bilde av meg og Aylar, syntes det er så fint av henne, og hun var utrolig hyggelig.
Savner sommeren. Gjør du og?

8 kommentarer:

Magnuss sa...

jeg savner sommeren ja:) fine bilder! du sensurerte deg selv da:P haha! på det med aylar. sweet:)

Anonym sa...

Ja ;o

Ingvild sa...

du må ikke klusse over deg,da!
savner sommeren jeg og..men gleder meg til snøen kommer og vi kan stå på ski :-D

Andrea sa...

Jeg savner ikke sommeren egentlig (A) Vil bare ha ordentlig vinter! :D

Emma Adeline sa...

Jeg savner sommeren(!)

Du må ikke sensurere deg selv, kjære deg.

:)

Anonym sa...

Ja! Savner sommern! Fine bilder forresten :)

Karoline sa...

au.. det så vondt ut! Gud for et nydelig bilde av Aylar.. She's beautiful..! <3

Camilla Didriksen sa...

Kjempe fine bilder :) Veldig søt pus!