.

18. oktober 2008

They are not you.

Først må jeg si at vet det er sånne røde streker på header min, det er feil. Skal fikse den snart. Fortsatt vet jeg ikke hva jeg skal skrive om, derfor vil jeg gjerne vite hva dere vil lese om.. So tell me! :D.
Idag skal jeg bare slappe av, er fortsatt forkjøla. Så håper jeg blir kvitt den snart.
Siden det er et kjedelig innlegg må jeg ha med et bilde fordi jeg liker å ha bilder med til innleggene mine. Så her er en av tegninge til Peyton fra One Three Hill.

Jeg liker bildet, er liksom litt sånn jeg føler meg noen ganger eller? Nei, vet ikke jeg. hahah ;D

Update:
gjort litt om på bloggen, hva syntes dere?

7 kommentarer:

Ingvild sa...

det er ikke røde streker nå! :D
utrolig flott bloggen din ble nå!

Janne sa...

Nei, for har bytta header.
Haha, neh meen takk! <3

Martine :-) sa...

tusen takk.
Oi, bloggen din har blitt kjempe fin da :-)
var fint at du tok vekk mko el hvem nå det var, fint med forandringer!

Forandring fryder

Martine :-) sa...

at marykate bilde elns er tatt vekk ;-):-p
headeren din nå var mye finere!

Anonym sa...

Takk :) Fin blogg!

Anonym sa...

heihei, takk skal du ha. hihi! :-)

Det er en sånn knapp du kan trykke på ved siden av der du legger til bilder. det er en egen knapp som du kan legge til videoer så bare velger du videoen du skal ha der. Men det tar litt tid å laste opp da, om den er lang. Håper du forstår hva jeg mener. å forklare er ikke heelt min sterke side ;-p

Emma Adeline sa...

Det ble veldig fint nå!

Syns du blogger om masse spennende, hvis det skulle være noe så skulle det vært oftere oppdatering - men det ønske kommer nok alltid til å være der.